spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Vidste du at...

AJ tegnede oksen efter at Wegner tegnede sin Ox-Chair. W's er en lidt mindre stol omend de begge er meget store og pladskrævende af lænestole at være. Stolen er meget sjælden og ikke i produktion.

Læs mere...
Få et lynkursus i servicedesigns fordele og forløb PDF Udskriv Email

ImageVil din virksomhed gerne tilbyde kunderne den bedst mulige service? I folderen SERVICEdesign kan du få indblik i, hvorfor det kan være relevant at tænke i servicedesign, og hvordan servicedesign kan implementeres. Download folderen eller bestil et gratis eksemplar.

De berøringsflader, der er mellem bruger og udbyder, er udtryk for et bestemt servicedesign. Servicedesign dækker således både over design af materielle produkter og immaterielle serviceydelser.

I en bank kommer servicedesign f eks til udtryk gennem rådgivning, kontokort, bankautomat, hjemmeside og ekspedition. Det vil sige, at servicedesign kan have indflydelse på så forskellige områder som kommunikation, omgivelser og opførsel. Ved brug af servicedesign kan brugerens tilfredshed højnes med et produkt eller en ydelse.

Download folderen (1,7 MB) eller bestil den gennem formularen nedenfor og få et lynkursus i servicedesigns fordele og forløb.

Læs mere på Dansk Design Center.

 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB